Pieni Pilatespaikka


VIIKKO ohjelma

Ma
klo 18.00 Ilmajooga jatko
klo 19.15 Pilates miehet

Ti
klo 11.00 PhysioPilates
klo 16-16.45 Hengitys toimivaksi
klo 17.00 Spiraalistabilaatio(SPS)

Ke 
klo 18.00 Ilmajooga tutuksi

To
klo 11.00 Faskia venyttely
klo 13.00 Pilates
klo 17.45 PhysioPilates
klo 19.00 Rentoutusohjaus

Pe
klo 16.30 XXL-Dance
klo 19.00 Pilates

Su
klo 16.30 Ilmajooga tutuksi
klo 17.45 PhysioPilates
klo 19.00 PhysioPilates


 

ILMOITTAU­TUMISET

Ilmoittautumiset tunneille:
tästä

Tunnit ovat pienryhmiä (max 10 henkilöä), mikä mahdollistaa yksilöllisen ohjaamisen. Ohjaajan tehtävänä on auttaa ryhmäläistä oman kehonsa tuntemuksessa. Tunnin tavoitteena on lisätä oman kehon tuntemusta ja hallintaa. 

Tervetuloa löytöretkelle omaan kehoon. Tule sellaisena kuin olet!

Ilahduttavan paljon ovat työyhteisöt ja kaveriporukat käyneet virkistäytymässä tunneillamme. Kysynnän mukaan järjestämme teille yksilö/ryhmätunteja. Jos kiinnostuit, ota rohkeasti yhteyttä. Räätälöidään juuri teille sopiva kokonaisuus.

Iloisiin tapaamisiin!

AJANKOH­TAISTA

Puna poskista ja linnun laulun täyteistä kevättä kaikille!

Nyt on ammattitaitoinen porukka saanut uuden lisäyksen tiimiimme. Sosionomi Anne Salmela tarjoaa palvelujaan lapsiperheille ja rentoutusohjaajana ryhmissä. Uusimpina tuotteina  ovat Nooran tanssitunti "XXL-Dance",  Annen"Hengitys toimivaksi" ja "Rentoutusohjaus".

Barre-tunnit suunnitteilla alkavaksi toukokuussa.

Osaamista on syvennetty myös faskia käsittely ja spiraalistabilaatio puolella. SPS-harjoittelua suositellaan erityisesti skolioosista ja muista selkäkivuista kärsiville.

Ryhmät jatkuvat viikko-ohjelman mukaisesti. Fysioterapia ja hieronta vastaanotto toimii entiseen malliin. Tervetuloa hoitoihin mikäli et kuulu riskiryhmään ja tunnet itsesi terveeksi.

Noora, Nelli,  Anne, Päivi ja Sirpa

ILMAJOOGA

Ilmajoogalla on monia terveysvaikutuksia.

Harjoittelu lisää yleistä ketteryyttä liikkuvuutta ja voimaa. Treenin vastusta on helppo säädellä liikkeissä itselle sopivaksi. 3-ulotteinen hahmotuskyky paranee ja syvien lihasten käyttö tehostuu erilaisten tasapainoharjoitteiden myötä. Sopii erityisesti niska-hartia seudun jännityksistä kärsiville. Kangas on oiva apuväline selkärangan rentouttamisen ja venyttämiseen. Tunnilla on rauhallinen ja kiireetön tunnelma. Halutessasi voit haastaa itsesi "pikkurohkeisiin temppuihin".

Valmistautuminen Liinatunnille

Valitse tunnille paita joka peittää kainalot ja pitkälahkeiset, joustava housut. Halutessasi voit käyttää sukkia. Katsothan että vaatteissa ei ole vetoketjuja tai muita teräviä, raapivia yksityiskohtia. Roikkuvat korvakorut ja kaulaketjut olisi myös hyvä poistaa ennen tunnille tuloa. Juuri syödyn ateria jälkeen voi harjoittelu olla haastavaa joten säästä raskaampi ateria tunnin jälkeen.

Tule rohkeasti kokeilemaan ja ihastu!

PHYSIOPILATES

PhysioPilates on pilates harjoittelua, johon yhdistyy fysioterapeuttinen osaaminen. Tunneilla opitaan käyttämään kehon lihaksia ja niveliä tasapuolisesti, jolloin liian aktiiviset lihakset rentoutuvat ja keskivartalon ryhtiä tukevat lihakset vahvistuvat. Näin edistetään kehonhallintaa kautta hyvinvointia.

PhysioPilates voi olla pienryhmäharjoittelua tai yksilöllistä ohjausta.

Olemme facebookissa