Pieni Pilatespaikka


VIIKKO ohjelma

Ma
klo 17.30 Barre tutuksi
klo 18.45 Pilates miehet

Ti
klo 11.00 PhysioPilates
klo 18.15 XXL-Dance

Ke
klo 19.00 Ilmajooga

To

klo 8.30 XXL-Dance
klo 17.45 PhysioPilates

klo 19.00 Jooga-flow

Su

klo 16.30 Ilmajooga
klo 17.45 Barre
klo 19.00 PhysioPilates


 

ILMOITTAU­TUMISET

Halutessasi kuntosaliasiakkaaksi täytä liittymislomake tämän sivun alalaidassa. Lähetämme sinulle kulkukoodin jotta pääset heti aloittamaan salitreenit.     

Ilmoittautumiset ryhmätunneille
tästä

Tunnit ovat pienryhmiä (max 10 henkilöä), mikä mahdollistaa yksilöllisen ohjaamisen. Ohjaajan tehtävänä on auttaa ryhmäläistä oman kehonsa tuntemuksessa. Tunnin tavoitteena on lisätä kehotietoisuutta ja hallintaa. 

Tervetuloa löytöretkelle omaan kehoon. Tule sellaisena kuin olet!

Kysynnän ja tarpeen mukaan räätälöimme Työyhteisöille  ja kaveriporukoille  omia yksilö/ryhmätunteja. Jos kiinnostuit, ota rohkeasti yhteyttä.

Iloisiin tapaamisiin!

AJANKOH­TAISTA

Raikasta ja reipasta syksyä! Ryhmäliikunta tunnit jatkuvat taas entiseen tapaan. Tervetuloa liikkumaan hyvälllä mielellä!

Uutena tuntina 18.8. alkaen torstaisin klo 19-20 JOOGA-FLOW.

Olemme avanneet kuntosali "Pumppaamon". Käyttössänne on hulppeat tilat Harjamäenraitti 16 T3 INNOCUM.

Huippusuosion saanut Barre on otettu myös meidän viikotunneillemme koska se on vahvasti terveysliikuntaa.

 Uutena palveluna myös kerran kuukaudessa lauantaisin parihieronta tunti. Tällä tunnilla opetamme kotiin turvallisia, käsiä säästäviä hierontatekniikoita.

Katso tunnit tarkemmin sähköisestä ajavarauksesta.

Noora, Päivi ja Sirpa


ILMAJOOGA

Ilmajoogalla on monia terveysvaikutuksia.

Harjoittelu lisää yleistä ketteryyttä liikkuvuutta ja voimaa. Treenin vastusta on helppo säädellä liikkeissä itselle sopivaksi. 3-ulotteinen hahmotuskyky paranee ja syvien lihasten käyttö tehostuu erilaisten tasapainoharjoitteiden myötä. Sopii erityisesti niska-hartia seudun jännityksistä kärsiville. Kangas on oiva apuväline selkärangan rentouttamisen ja venyttämiseen. Tunnilla on rauhallinen ja kiireetön tunnelma. Halutessasi voit haastaa itsesi "pikkurohkeisiin temppuihin".

Valmistautuminen Liinatunnille

Valitse tunnille paita joka peittää kainalot ja pitkälahkeiset, joustava housut. Halutessasi voit käyttää sukkia. Katsothan että vaatteissa ei ole vetoketjuja tai muita teräviä, raapivia yksityiskohtia. Roikkuvat korvakorut ja kaulaketjut olisi myös hyvä poistaa ennen tunnille tuloa. Juuri syödyn ateria jälkeen voi harjoittelu olla haastavaa joten säästä raskaampi ateria tunnin jälkeen.

Tule rohkeasti kokeilemaan ja ihastu!

PHYSIOPILATES

PhysioPilates on pilates harjoittelua, johon yhdistyy fysioterapeuttinen osaaminen. Tunneilla opitaan käyttämään kehon lihaksia ja niveliä tasapuolisesti, jolloin liian aktiiviset lihakset rentoutuvat ja keskivartalon ryhtiä tukevat lihakset vahvistuvat. Näin edistetään kehonhallintaa kautta hyvinvointia.

PhysioPilates voi olla pienryhmäharjoittelua tai yksilöllistä ohjausta.

Olemme facebookissa