Pieni Pilatespaikka


VIIKKO-OHJELMA

30.7.2018 alkaen

Ma
Pilates (taso 2) klo 18.00-19.00
Äijä Pilates klo 19.15-20.15

Ti
Aamuvirkku pilates klo 8.00-9.00

Ke
Spiraali jatko klo 17.30-18.30
Ilmajooga tutuksi  kahdessa tunnissa klo 18.45-19.45 (1.8 ja 8.8.)

To
Pilates (kevyt ohjelma) klo 10-11
Pilates (taso 2) klo 17.45-18.45

ILMOITTAU­TUMISET

Ilmoittaudu tunnille tekstiviestein tai sähköpostitse.

Tunnit ovat pienryhmiä (max 10 hklöä), mikä mahdollistaa yksilöllisen ohjaamisen. Ohjaajan tehtävänä on auttaa ryhmäläistä oman kehonsa tuntemuksessa. Tunnin tavoitteena on lisätä oman kehon tuntemusta ja hallintaa. 

Tervetuloa löytöretkelle omaan kehoon. Tule sellaisena kuin olet!

AJANKOH­TAISTA

Tervetuloa jatkamaan kesää ja pikku hikeä tunneille. Aloitellaan lempeästi syvät lihakset sytytellen ja pinnalliset lihakset pituuteensa venytellen.

Tiedoksi että sali on kiinni keskiviikkona 15.8. sekä 22.8-30.8.2018.

3.9. alkaen palataan jälleen normaaliin viikko-ohjelmaan.

Ilahduttavan paljon ovat työyhteisöt käyneet virkistäytymässä tunneillamme. Kysynnän mukaan järjestämme muitakin lisätunteja (esim. spiraalistabilaatio alkeet). Elikkä jos jokin tunneista kiinnostaa sinua ja epäröit tunnin sopivuutta juuri sinulle niin ota rohkeasti yhteyttä.

Iloisiin tapaamisiin!

ILMAJOOGA

Ilmajoogalla on monia terveysvaikutuksia.

Harjoittelu lisää yleistä ketteryyttä liikkuvuutta ja voimaa. Treenin vastusta on helppo säädellä liikkeissä itselle sopivaksi. 3-ulotteinen hahmotuskyky paranee ja syvien lihasten käyttö tehostuu erilaisten tasapainoharjoitteiden myötä. Sopii erityisesti niska-hartia seudun jännityksistä kärsiville. Kangas on oiva apuväline selkärangan rentouttamisen ja venyttämiseen. Tunnilla on rauhallinen ja kiireetön tunnelma. Halutessasi voit haastaa itsesi "pikkurohkeisiin temppuihin".

Valmistautuminen Liinatunnille

Valitse tunnille paita joka peittää kainalot ja pitkälahkeiset, joustava housut. Halutessasi voit käyttää sukkia. Katsothan että vaatteissa ei ole vetoketjuja tai muita teräviä, raapivia yksityiskohtia. Roikkuvat korvakorut ja kaulaketjut olisi myös hyvä poistaa ennen tunnille tuloa. Juuri syödyn ateria jälkeen voi harjoittelu olla haastavaa joten säästä raskaampi ateria tunnin jälkeen.

Tule rohkeasti kokeilemaan ja ihastu!

PHYSIOPILATES

PhysioPilates on pilates harjoittelua, johon yhdistyy fysioterapeuttinen osaaminen. Tunneilla opitaan käyttämään kehon lihaksia ja niveliä tasapuolisesti, jolloin liian aktiiviset lihakset rentoutuvat ja keskivartalon ryhtiä tukevat lihakset vahvistuvat. Näin edistetään kehonhallintaa kautta hyvinvointia.

PhysioPilates voi olla pienryhmäharjoittelua tai yksilöllistä ohjausta.

Olemme facebookissa